logo

Gepersonaliseerd magazine voor Van Gils Fashion

Van Gils Fashion is een Nederlands merk dat al sinds 1948 bestaat.

Het bedrijf heeft in samenwerking met ons een gepersonaliseerd magazine gemaakt. Marketingdirecteur Monica Vos vertelt erover.

“We wilden nieuwe leads genereren”

Een collectors item voor elke prospect

Vraag

Bij Van Gils Fashion waren we op zoek naar een manier om nieuwe leads te genereren onder B2B-klanten. We wilden hen graag persoonlijk benaderen.

Oplossing

Zalsman stelde voor om prospects te inspireren met een gepersonaliseerd magazine.
Dit idee sprak ons aan. Een magazine gaf ons de mogelijkheid om highlights goed onder de aandacht te brengen. Maar dat niet alleen. Door het magazine te personaliseren, konden we ieder exemplaar uniek maken en een collectors item creëren voor elke prospect.

Zalsman begeleidde de realisatie van het magazine van begin tot eind.
De communicatielijnen waren kort en het proces verliep vlot.

“De eerste editie leverde maar liefst 35 nieuwe klanten op”

Van Gils

Resultaat

Met elkaar hebben we een prachtig magazine gerealiseerd. Iedereen was er trots op. Toen de eerste editie maar liefst 35 nieuwe klanten opleverde, besloten we nog twee edities te maken.

Onder medewerkers en klanten is veel over het magazine gesproken. Inmiddels hebben we het als best practice aan onze zusterbedrijven gepresenteerd.

Welke oplossing werkt voor u?  

Meer cases:

Go to top